yo'flo.

hejsvej.
idag så var jag vid datan till typ 4, sen så titta jag på Pirates of the caribbean 1.
Sen kom Evve o då tittade vi klart på den , sen stack vi till Evve ..
Titta på "Hjälp!" , HAHA XD..
Har ngn nåt tips på hur jag kan designa bloggen ?! KOMMENTERA.
"Your wish is my lord", eller vafan de säger xd..
Kom väl hem för typ en halvtimme sen , ska nog snart duscha..

__________________________________________________________________

Igår vare ju finspånga marken också ! :D HJÄRTAHJÄRTA.
Jag köpte inte så mke , men jag köpte:
* Massa HeliumBallonger och busringde till krilleBBoy.
* Typ 4biljetter till karusell.
*Pilotbrillor
Typ det.. la ut pengar till folk också , typ 20 kr sammanlagt eller nåt (a) ..
__________________________________________________________________


Dagens Citat:
"..Var god att säga till och från du vill åka..
JAG VILL DÖ!
Till Näxsjö Central.."

Förklaring; Jag och Evve titta på Hjälp! [en film] ,
 och då var det en självmordsbenägen som låg på en tågräls och ringde till typ
"Tåggrejsak" som håller koll på när o var tåg ska åka,
och så frågade hon i luren först ; Var god ......
Sen så svarade han den självmordsbenägna; JAG VILL DÖ...
sen så svarade kärringen i telefon; Till Näxsjö Central..
Jag skratta som fan XD .. så det va skojj ! :D

_____________________________________________________________________

Ao. Som sagt ; KOMMENTERA OM NI HAR NGN DESIGN IDÉ..!

Kyss&hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0