VILL HA HJÄLP, NU !

I förra inlägget så stod det att jag ville ha hjälp att komma på en design alltså skriv i en kommentar;
*färger
*föslag på header
*bakgrund

DET VORE EN SÅN JÄVLA HJÄLP!
ni får fria händer, och detta gör jag bara för er !
SÅ NI FÅR SÄGA FÖRSLAG ! KOM IGEN, DET ÄR INTE SÅ SVÅRT !

_________________________________________________________________________________

& i slutet av varje följande 10 inläggen jag kommer att göra så kommer jag svara på en punkt .
De jag tänker svara på är detta :

1. Tio saker jag vill göra innan jag dör .
2. Nio saker om mig själv .
3. Åtta sätt att vinna mitt hjärta på .
4. Sju favorit-vänner .
5. Sex män jag tycker är snygga .
6. Fem saker jag vill göra .
7. Fyra avtändande .
8.  Tre tändande .
9 . Två favorit-låtar .
10 . En bekännelse .

_________________________________________________________________________________


COME ON, COME ON!

kyss&hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0