The day.

CCIAO..
Idag har jag bara vart i skolan,
vart ingen hundungdom för Roma[hund] va typ "magsjuk".. xd
Vi slapp slöjden idag så vi sluta halv två (;
A Z U M !
Slänger upp lite bilder och dagens citat! ;D



df

fffff

ffff

def
Sweet!

gfvrte


Dagens Citat:
"There something fishy about your story, is'nt it?"

Förklaring: Okej? det kanske inte låter så kul ,
 men kom och hör när jag och Conne dampar om det
så ska ni fan få se att det låter som ett jävla helvetes kul! XD
Okej , alltså det kommer från våran bok i Engelska ; Crazy Phrase.
Det är så jävla dåliga fraser helt sannslöst så de blir roliga..
Jag brukar pissa på mig när jag hör Conne säga det,
 så jag tycker att det blir dagens citat!

____________________________________________________________________


Aa, jag ska gå nu..
Så alla får ha det gott så ses vi imorgon ! :D

Kyss&hej..

PS; Glöm inte att kommentera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0