buhuhuhuhuhuhuh

jag är ledsen för allt möjligt:
*ska till pappa, [jag är inte ledsen för att träffa honom utan ledsen för att jag inte kan sitta vid datan där]..
*System Of a Down på MetalTown o ja kan inte gå.
*Jag kommer sakna spotify så JÄVLA mycket..
*Jag kommer sakna mamma :(
*OCH.. JAG HAR INTE FÅTT KOMMENTARER PÅ ASLÄNGE!
Vad fan håller ni på med ?
Jag har preci blivit social igen och jag fick 2-3 kommentarer på de absolut första inläggen :<
hallå? kommentera!
Nästa gång jag kommer vill jag ha mycke kommentarer ;'<
Kom igen!
___________________________________________________________________________________


ddddd
ja ? jag ritar på mitt DS, vadådå ?

sw



Tre saker du inte visste om mig:

- Jag har fobi för disktrasor. Jag hatar dem.
- Jag sminkar mig varje dag, men det var inte länge sen jag börja.
- Jag går alltid upp halv 7 på vardagar.


_________________________________________________________________

FAAN ! jag har glömt att käka frukost..
vänta. brb

SÅ.. uuh..
Jag satt och kände mig hungrig o ba: kan man inte käka nåt.. för jag har ju käkat fru.. Naaee! :o
okej, jag menar inte att det är jätteviktigt, 
men jag lovar att det är någe JÄTTEÄCKLIGT till skolmat idag !
Bläh.. Hatar skolmaten..

______________________________________________________________


kyss&hej..


Kommentarer
Postat av: viickeet

asfs

2011-05-16 @ 21:11:33
Postat av: Anonym

:)

2011-05-17 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0