Hm.. jag vet inte.

Okej, jag har inte varit social..
jag slänger upp lite överredigerade bilder, dagens låt & ett sjukt roligt youtubeklipp,
och sen de där grejerna som jag sa att jag skulle lägga upp efter varje inlägg.. [det blir 2 av de där grejerna, för jag har ju totalt struntat i det, och jag orkar inte xd..]
TAHA...

Tio saker jag vill göra innan jag dör..;
1. Åka till USA igen.. Och vara där i ett år eller nåt..
2. Spy på våran nuvaranda lärare (sara)
3. Träffa System of a down, minst 230750234759027309574037 gånger.
4. Säga hejdå ;3
5. Åka jorden runt.
6. Ändra till en grymt snygg design på bloggen -.-
7,8,9&10. INTE FAN VET JAG.

__________________________________________________________________

Nio saker om mig själv;
1. Jag bor i ett litet sammhälle kallat finspååånng
2. Miss Wonk är taget från min hund; Rista .. hon kallas wonken och jag valde namnet därför 8)
3. jag vill ha blåa eller gröna ögon.
4. jag är kort.
5. jag är blond , fast egentligen ljusbrun 8)
6. jag älskar choklad ;);)
7. jag fattar inte varför jag gjorde detta test >.o
8. Musik är halva mitt liv (;
9. jag älskar min familj sjukt cpmycke, thats it. Likadant med mina kompisar.

__________________________________________________________________




___________________________________________________________________________

Dagens låt:
Sex on the beach - Spankers ♥

____________________________________________________________________________

dfgdf
INGET ANSIKTE ! :D

gtrgre
Jag är visst grönögd när man överredigerar ! :D

fdgsdfg
Inte jätte redigerad.. (;




KYSS&HEJ.
- nu ska jag äta glass & kolasås..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0